Źle napisałem, to bardziej informacje niż pliki.
W folderze misc są ikonki do hud,
a w pliku eng.plain jest coś takiego:
ID WEAPONSALL
DESC (Original:) Single Miss. / Mines / Minigun
TEXT Single Miss. / Mines / Minigun
ID WEAPONSONLYMINES
DESC (Original:) Mines
TEXT Mines
ID Event_10
DESC (Original:) NO MORE USED-----Drop Mine
TEXT NO MORE USED-----Drop Mine
Niestety modelu nie znalazłem (może przeoczyłem).
Z tego wynika że miny miały być w grze. Zastanawia mnie czy silnik crashdaya pozwoliłby na dodanie takiej broni (lub jakiejkolwiek).
Ostatnio edytowany przez crashwin@ (2013-05-12 01:24:05)
Offline
Hey guys
Sorry to write in English but as far as i understand, you are trying to use 3rd weapon ''mines'' Unfortunately it's only achievable if you have a script which is being held in R.Clemens.
Me and HazewinDog did an extensive research and we found 50+ beta features, which includes these mines.So, i share them here:
This is the icon of mines
And this is,probably, it was going to be it's model(from dynamic objects)
Not in only eng.plain, also career events:
forcemines[1]=force
forcemineammo[1]=10
We're going to share all of the information we got in this summer.
Hope it helped
Offline
Napisał, że użycie 3 broni - „min” wymaga użycia skryptu, który jest trzymany przez R.Clemens'a. Ponadto pisze, że razem z HazewinDog'iem szukali dokładnie i znaleźli ponad 50 tego typu rzeczy. Znaleźli między innymi te „miny”. Obrazek poniżej mógł być modelem tej „miny”. Podzielą się informacjami zdobytymi podczas tego lata.
Offline
Mam jeszcze 2 pytania.
1.W menu są na górze i na dole takie błękitne paski. Da się jakoś zmienić ich kolor? Próbowałem chyba wszystkiego a i tak są błękitne.
2.Jak otwieram np. body.tga to nic nie widać jest tylko przezroczyste tło. Jak zrobić żeby było widać tekstury?
Ostatnio edytowany przez crashwin@ (2013-05-12 13:52:11)
Offline
Dzięki Tobie ogarnąłem przypadkowo jak się zmienia z trybu full screen na tryb w oknie (w Crashday'u) - L Ctrl + L Shift + F11.
1. Da się zmienić, ale nie wiem gdzie znajdują się tekstury tych pasków. Jeżeli znajdziesz je, w pliku .tex odpowiadającemu nazwie tekstury ustaw z:
# no alpha
na
has_alpha
Później wypełnij teksturę w 100% przeźroczystością (alpha) - nie będzie ich widać, ale nadal będą w grze. Ewentualnie można je wyłączyć, jeśli są częścią modyfikowalnego (z naszego poziomu) interface'u.
2. Najłatwiej jest zrobić tak: otwórz plik w Paint.NET (zakładam, że go używasz), zapisz plik jako plik typu .dds, w opcjach wybierz opcję dzięki której będziesz widział teksturę (np. X8B8G8R8).
Offline
Dzięki bardzo mi pomogłeś.
A co do pierwszego pytania to chodzi mi o to że nie mogę znaleźć tych tekstur od pasków. Wszystko zrobiłem na czerwono a te paski i tak są błękitne.
Ostatnio edytowany przez crashwin@ (2013-05-14 06:54:45)
Offline